Profilu di a cumpagnia

Aina-4 Technologies (Shanghai) Co., Ltd. hè una sucità limitata privata registrata in Shanghai, Cina.I nostri uffici di vendita sò situati in Pechino è Shanghai.Hè spicializata in a R & S, u disignu, a fabricazione è a cummercializazione di fonti emettitori di luce è apparecchi di illuminazione.I nostri fabbrichi sò situati in Linfen è Shenzhen.

 sdsf (1)

Hè una impresa furmata da quattru (4) cumpagnie di illuminazione pioniere, mettendu e so risorse inseme per pruduce prudutti è servizii chì creanu sustenibilità micca solu per l'ambiente, ma ancu per l'ecunumia è e società chì a cumpagnia cresce cù.

sdsf (2)

I nostri prudutti principali sò LED Bulbs, LED Tubes, LED Flood Lights, LED Solar Street Lights, LED Street Lights, LED Industrial High Bay Lights, LED Wall Lights, LED Solar Flood Lights è più.Dopu à i nostri sforzi à longu andà, i nostri prudutti sò conformi à i certificati CE, RoHS è CCC.U nostru scopu hè di fucalizza nantu à i migliori prudutti cù alta qualità è low cost.

sdsf (3)

Avemu macchine avanzate di teste di putenza, camere di teste di fugliali IES è sfere d'integrazione, Questi sistemi di teste ponu misurà parametri cum'è a putenza, u flussu luminoso, u spettru di a fonte di luce è u culore.

sdsf (5) sdsf (4)

Avemu ingegneri tecnichi prufessiunali.Sò principarmenti rispunsevuli di a ricerca di i prudutti di l'illuminazione LED, determinanu e prestazioni è e cundizioni di produzzione di i prudutti LED, disegnu sketches di design, disegni di designu è selezzione di materiale, facenu campioni o simulazioni per computer, realizanu teste di simulazione è registranu dati;risolve i prublemi tecnichi in a produzzione di produttu.

 sdsf (6)

Circa u nostru serviziu

Prima di vendita

A vostra dumanda sarà prontamente risposta in 24 ore

U staffu ben furmatu è espertu sarà sempre à u vostru serviziu in inglese fluente

OEM è ODM, stampate u vostru logu nantu à l'attrezzi è rende u vostru sognu di cuncepimentu diventatu realtà

Disegnu liberu secondu i vostri bisogni

 Dopu à a vendita

2-5 anni di garanzia per diverse luci

Ogni pruduttu difettu in garanzia riceverà mantenimentu o rimpiazzamentu incondizionatu

 sdsf (7)


Tempu di Postu: Nov-02-2022