Serie GY180 SD di luce tunnel riflettente

imagine 1

Specificazione

Model No GY180SD-L1000 GY180SD-L600
Fonte di illuminazione LED
Rate putenza 10-30W 50W
Input AC220V / 50HZ
Fattore di putenza ≥ 0,9
Efficienza luminosa di lampa (lm/w) ≥100lm/W
Temperature di culore 3000K ~ 5700K
Indice de rendu des couleurs (Ra) Ra 70
Classificazione IP IP65
Livellu di sicurità elettrica CLASSE I
Temperature di travagliu -40 ~ 50 ℃
Configurazione di a griglia Cù griglia Senza griglia
Réglage en hauteur du support 60 mm
Ajustamentu di l'angolo di bracket ± 90 °
Distanza di stallazione cunsigliata Installazione cuntinuu (distanza centru 1 metru) distanza di 5 metri
Trattamentu di a superficia Spray anticorrosione + ossidazione anodica
Dimensione 1000 * 147 * 267 mm 600 * 147 * 267 mm
Pesu netu 7,3 kg 5,2 kg
Dimensione di cartone 1080 * 190 * 465 mm 680 * 190 * 465 mm
Quantità per cartone 2

Feature
1) Disegnu di l'apparenza: a lampada hè un disignu di striscia longa cù un aspettu simplice è generoso è linee lisce.Unicu angulatu di 45 gradi Brillante, chic è innovatore.
2) Disegnu di dissipazione di u calore: radiatore cù alta conduttività termale + sustrato di fonte di luce spessa, chì pò migliurà efficacemente a capacità di calore è accelerà a dissipazione di calore di lampade.Pò riduce efficacemente a temperatura di u chip fonte di luce è assicurà a longa vita di serviziu di a fonte di luce.
3) Disegnu otticu: A fonte di luce di a lampa hè illuminata in l'internu, è a luce hè riflessa à traversu a superficia di riflessione diffusa in forma d'arcu precisamente cuncepita.
I lampi sò superfici luminose, è a luce hè suave.
4) Disegnu di a griglia: a superficia di emissione di luce di a lampada hè cuncepita cù un polu di grille, chì riduce l'angolo di distribuzione di a luce verticale di a lampada è rende a luce.
Più esposizione à a strada.Riduce in modu efficace l'abbagliamentu di lampade è lanterne è furnisce un ambiente di illuminazione còmode.
5) Angulu di emissione di luce: a superficia di emissione di luce di a lampa adopta un disignu inclinatu, chì hè inclinatu à 45 gradi à a superficia di a strada, chì hè più adattatu per u tettu di u tunnel urbanu.esigenze per a stallazione in i dui lati di l'unità.
6) Striscia di luce cuntinuu: a superficia di emissione di luce di a lampada emette luce nantu à tutta a superficia, è a lampada hè stallata cù una cumminazione meccanica per assicurà chì a lampada hè stallata.A superficia di emissione di luce di u dispusitivu forma un effettu di banda di luce cuntinuu è drittu.
7) Sustituzioni di a fonte di luce: i cumpunenti di a fonte di luce sò inseriti in u corpu di a lampada, è i terminali di u butt sò usati per a cunnessione elettrica trà i corpi di a lampada.Unscrew the end cap .The plug pò esse estratti è rimpiazzatu cù una nova assemblea fonte di luce.
8) Sustituzione di l'alimentazione: L'alimentazione hè fissata nantu à u slider d'installazione cù un palu plug-in, è a vite di manu cinque stelle di u slider d'installazione hè allentatu.L'alimentazione pò esse eliminata è rimpiazzata da a manu senza arnesi.
9) Metudu di stallazione: U supportu di a lampada pò esse fissatu nantu à a cima di a lampada o in u spinu di a lampada.Top per lampade .It pò esse stallatu o side-mounted, chì furnisce i metudi di stallazione è aghjustamentu più flexible.I supporti di lampade sò bullonati à a superficia di muntatura.
10) Ajustamentu di u supportu: U supportu di lampade pò esse aghjustatu in su è in basso è in angulu, in su è in giù pò esse aghjustatu 60mm, u cantonu pò esse aghjustatu ± 90 °, È cù una indicazione di scala di regulazione d'angolo, per assicurà l'unità di l'angolo quandu i lampi sò stallati in lotti.
11) Interfaccia di cuntrollu: I lampade ponu riservà l'interfaccia di cuntrollu cum'è 0-10V, chì ponu realizà u cuntrollu di dimming di lampade.
12) Classe di prutezzione: A classe di prutezzione di a lampada hè IP65, chì risponde à i requisiti di l'ambiente di l'usu esternu.
13) Prutezzione ambientale verde: Ùn cuntene elementi dannosi cum'è u mercuriu è u piombo.
Materiale è struttura
imagine 2

NO Nome Materiale Rimarca
1 Cappucciu finale Alluminiu  
2 Plug Copper U modulu di fonte di luce hè in l'internu
3 L'estremità mobile di un palo di unione di testa di l'illuminazione    
4 Grille Alluminiu  
5 Parentesi Aluminium + Carbon Steel  
6 Alimentazione elettrica    
7 Slider di fissazione di putenza Alluminiu  
8 Vetru Vetru temperatu trasparente  
9 Corpu di lampada Alluminiu  
10 L'estremità di u palo di unione di testa di l'illuminazione Alluminiu  

Disegnu di dimensione (mm)
imagine 3

Schema di distribuzione di luce
imagine 4

Metudu di stallazione
Unpacking: Aprite a scatula di imballaggio, caccià e lampade, verificate se e lampade sò in boni cundizioni è se l'accessori sò cumpleti.
Perforazione è fissazione: Sicondu a dimensione di u foru di fissazione di u supportu di a lampada, perforate u foru di fissazione à a pusizione adatta nantu à a superficia di stallazione.
Fixà a luminaria nantu à a superficia di muntatura cù bulloni attraversu i fori di fissazione di u supportu.E pusizioni di manca è di diritta di u bracket ponu esse aghjustate cum'è necessariu.
imagine 5
Ajustamentu di l'installazione di a lampada:Allentate a vite di regulazione, è aghjustate l'altezza di l'installazione è l'angolo di a lampada cum'è necessariu.stringhje torna Ajustà u vitu per compie l'ajustamentu di a lampada.
imagine 6
Docking lamp:slide l'estremità mobile di u polu di docking di lampade di a lampa destra à a manca, è cunnette a vite di serratura di u polu di docking à manca.
Fixatu nantu à u luminariu di manca.Stringhje i viti à cinque stelle di u polu di docking per compie u docking di e lampade.
Cunnessione elettrica: Distinguite trà i cunduttori di l'ingressu di l'alimentazione di e lampade è a rete, è fate un bonu travagliu di prutezzione.

marrone-L
Blu-N
Filu Verde-Giallu-Terra

imagine 7
Sustituzione di l'alimentazione:Allentate a vite di cinque stelle di u slider di fissazione di l'alimentazione, move u slider à a diritta per caccià l'alimentazione.
Dopu avè rimpiazzatu a nova fonte d'energia, move u slider di fissazione di l'alimentazione torna torna è chjude i viti à cinque stelle per compie a sostituzione di l'alimentazione.

imagine 8
Posizione di stallazione di u supportu:U supportu di lampade pò esse stallatu nantu à a cima di a lampa o in u spinu di a lampada.
Sicondu i bisogni di l'ambiente di installazione, persunalizà a pusizione di stallazione di u supportu di lampadina.

Nota: U prucessu di stallazione tutale deve esse realizatu in casu di fallimentu di l'energia, è l'alimentazione pò esse furnita dopu chì tutte e stallazioni sò finite è verificate.

Applicazione
Stu pruduttu hè adattatu per l'illuminazione fissa in tunnel, passaggi sotterranei, culverts è altri passaggi.
imagine 9

imagine 10


Tempu di Postu: Mar-02-2023