Lampada LED sotterranea

1 、 Panoramica di u pruduttu
Lampada sotterranea LED hè un novu tipu di lampada decorativa sotterranea cù LED ultra-brillante cum'è a fonte di luce è l'unità di corrente constante LED cum'è u metudu di guida.Ampiamente utilizatu in piazze, parchi esterni, lochi di divertimentu è altre illuminazione esterna, è ancu in parchi verdi, prati, piazze, cortili, letti di fiori, decorazione di strada pedonale, cascate, fontane è altri posti illuminazione notturna, aghjunghjendu lustro à a vita.
 imagine 1 imagine 2
2 、 Dettagli di u pruduttu

Mudellu putenza Input Classificazione IP Garanzia
AN-DMD-3w 3w AC85-265V IP65 3 anni
AN-DMD-6w 6w AC85-265V IP65 3 anni
AN-DMD-9w 9w AC85-265V IP65 3 anni
AN-DMD-12w 12w AC85-265V IP65 3 anni

3 、 Caratteristiche di u produttu

Hà e caratteristiche di piccula dimensione, bassu cunsumu d'energia, longa vita di serviziu, robusta è durable, installazione faciule, forma unica è generosa, anti-filtrazione, impermeabile è cusì.

3.1.A fonte di luce LED hà una longa vita è pò esse usata per parechji anni in una custruzzione.

3.2.Bassu cunsumu d'energia, ùn ci hè bisognu di pagà alta fattura di l'electricità per l'illuminazione è l'abbellimentu.

imagine 3

3.3.Impermeabile, antipolvere, resistente à a pressione è resistente à a corrosione

4 、 Imballaggio di u pruduttu

Una luce una scatula.

 imagine 4

5 、 Applicazione di u pruduttu

I luci LED sotterranei sò largamente usati in piazze, parchi esterni, lochi di divertimentu è altre illuminazione esterna.Inverdimentu di parchi, prati, piazze, cortili, letti di fiori, decoru di strada pedonale, cascate, fontane, illuminazione subacquea è altri lochi di scena notturna

imagine 5 imagine 6


Tempu di posta: 01-09-2022