Vantaggio di u trasportu aereu

Luce06

Vantaggio di u trasportu aereu

Trasportu 1

U trasportu aereu hà troppu vantaghji annantu à u modu di trasportu. Hè Mentri s generalmente più praticu per e merchenzie chì anu una unità di altu valore.
1, A consegna rapida hè u vantaghju più evidenti di u serviziu di trasportu aereu, chì significa un risparmiu di tempu mandatu in transitu, Per esempiu, se i pezzi di seta sò spediti da Guangzhou à Parigi, ci vole 1-2 mesi per ghjunghje à u portu di destinazione. ,Ora si sò trasportati per l'aria, a durata di u tempu pò esse ridutta à un periudu di 3-4 ghjorni.

2, Mentre spedite per via aerea, ùn ci hè micca un costu supplementu à a tarifa advalorem per a compagnia aerea, salvu chì ùn ci hè un valore dichjaratu di a carica è a tarifa di valutazione hè pagata per questu, per prutegge da eventuali danni di perdita. L'ultimu ùn hè micca un trasportu. carica.

Trasportu 2

Trasportu marittimu

Vantaghji: grande volume, bassu costu di spedizione, è corsi d'acqua ben cunnessi.A maiò parte di e nostre merchenzie d'importazione è d'esportazione sò trasportate per mare.

Disadvantages: lenta, vela risicatu, data di vela ùn hè micca faciule per esse precisa.

Trasportu 3

Vantaghji di Fedex International Express

1 、 vantaghju di prezzu

Fedex International offre un bonu valore per i soldi è in alcune regioni è paesi ponu furnisce merchenzie più prezzu di DHL, UPS è altri corrieri internaziunali.Per esempiu, Giappone, Singapore, Tailanda, Filippine, Malaysia, Germania, Italia, Francia è altri paesi.

2 、 Vantaggio di timing

FedEx International Express hà una bona efficienza di u tempu di logistica, l'efficienza di u tempu pò esse cù UPS Express, DHL Express.À mezu à elli, IE ecunumia canali, u tempu efficienza hè in 3-7 ghjorni.Canale IP express, l'efficienza di u tempu hè in 2-5 ghjorni.Sacchetti FedEx, chì ponu esse spediti in 1-3 ghjorni.Ci hè un vantaghju assai bonu di efficienza di tempu.

3 、 vantaghji di sdoganamentu

Fedex Federal Express hà vantaghji evidenti in certi paesi regiunali, paragunatu à DHL, UPS Express, attraversu a spedizione Fedex Express di pacchi in Giappone, Corea di u Sud, Filippine, Malesia, Singapore è altri paesi, u sdoganamentu più rapidamente.

4 、 Vantaghji di a spedizione di l'articuli

Fedex Express pò furnisce assai articuli sensittivi, cum'è articuli caricati elettricamente, articuli di marca d'imitazione, articuli di bateria pura, articuli liquidi, cosmetichi è altri articuli.Hè impurtante di nutà chì questi articuli ponu passà solu per l'agenti Fedex Express, è s'ellu sò mandati direttamente à traversu u mail ufficiale Fedex Express, ùn ponu micca esse mandati è ponu esse spediti solu cum'è carica generale generale.

Luce06

Nantu à noi

Aina-4 Technologies (Shanghai) Co., Ltd. hè una sucità limitata privata registrata in Shanghai, Cina.Hè spicializata in a R & S, u disignu, a fabricazione è a cummercializazione di fonti emettitori di luce è apparecchi di illuminazione.Hè una impresa furmata da quattru (4) cumpagnie di illuminazione pioniere, mettendu e so risorse inseme per pruduce prudutti è servizii chì creanu sustenibilità micca solu per l'ambiente, ma ancu per l'ecunumia è e società chì a cumpagnia cresce cù.

Luce04

attellu

Luce05

Sede in Shanghai

Centru di Ricerca è Sviluppu situatu in Shanghai

Centru di vendita situatu in Beijing

Cumplementu da una squadra di prufessiunali cù più di deci (10) anni di sperienza in l'industria di l'illuminazione

U nostru serviziu

Avemu u nostru gruppu R & D.Pò cuncepisce o migliurà l'illuminazione basatu nantu à i bisogni di i clienti

Avemu diverse linee di produzzione per diverse illuminazione.Pò fà u tempu di consegna più veloce di l'altri

U nostru dipartimentu di ispezione di qualità pò aiutà i clienti à verificà tutti l'articuli prima di spedizione

Pudemu offre u serviziu OEM.I clienti ponu aduprà a so propria marca.

I nostri vantaghji

1, simu fabbrica, micca cumpagnia cummerciale

2, avemu più di 100 impiegati, cumpresi 5 controller di qualità è 10 ingegneri.Allora i nostri dirigenti anziani attribuinu impurtanza à u cuntrollu di qualità è R & D sempre

Luce08

Termini di u cummerciu

1 Terminu di pagamentu: accontu TT dopu l'ordine cunfirmatu, u saldo dopu a merce pronta prima di spedizione o L/C, o unione occidentale per una piccula quantità

2 Tempu di consegna: di solitu per un grande ordine hè di circa 10-20 ghjorni

3 Sample Policy: I campioni sò sempre dispunibili per ogni mudellu.I campioni ponu esse pronti in 3-7 ghjorni una volta u pagamentu ricevutu

Luce08

Pacchettu

Luce 18 Luce06

Luce09

 

U tempu di preparazione per l'articulu hè di circa 10-15 ghjorni.Tutti l'articuli seranu testati prima di a spedizione.

Tutte e merchenzie sò mandate da a Cina per avà.

Tuttu l'ordine serà speditu da DHL, TNT, FedEx, o Per mare, per aria, etc. U tempu stimatu di l'arrivu hè di 5-10 ghjorni per spressione, 7-10 ghjorni per aria o 10-60 ghjorni per mare.

Luce 16

Cuntatta ci

Indirizzu

Rm606, Building 9, No 198, Changcui Road Changping Beijing China.102200

E-mail

liyong@aian-4.com/liyonggyledlightcn.com

WhatsApp / Wechat / Phone / Skype

+86 15989493560

Ore

Lunedì-Vennari 9 ore à 6 ore

Luce 11

FAQ

Q: Cumu truvà noi?

A: U nostru email:sales@aina-4.como WhatsApp/Wechat/Skype +86 15989493560

Q: Cumu possu piglià a mostra per verificà a vostra qualità?

A: Dopu a cunfirmazione di u prezzu, pudete esse dumandate di mostri per verificà.A tarifa di campioni chì avete pagatu serà tornata à voi quandu ci sò ordini formali passu à passu.

Q: Cumu possu uttene u vostru prezzu?

A: Vi manderemu citazioni in 24 ore dopu avè a vostra dumanda.Sè avete bisognu di prezzu urgente, pudete truvà noi in ogni mumentu per whatsapp o wechat o viber

Q: Chì ghjè u vostru tempu di consegna

A: Per i campioni, di solitu piglià circa 5 ghjorni.Per l'ordine Normale serà intornu à 10-15 ghjorni

Q: E i termini di u cummerciu?

A: Accettamu EXW, FOB Shenzhen o Shanghai, DDU o DDP.Pudete sceglie u modu chì hè u più còmuda o costu efficace per voi.

Q: Pudete aghjunghje u nostru logu nantu à i prudutti?

A: Iè, pudemu offre u serviziu di aghjunghje u logu di i clienti.

Q: Perchè sceglie noi?

A: Avemu trè fabbriche in diversi lochi chì focalizeghjanu un altru tipu di luci.Pudemu offre più scelte di illuminazione per voi.

Avemu diverse uffizii di vendita, ponu offre più servizii fantastichi.


Tempu di posta: 05-novembre-2021