Applicazione di luci solari esterne

1 、 Panoramica generale

Cù u rapidu sviluppu di l'ecunumia di a Cina è a crescente dumanda di energia, u prublema di a carenza di energia hè diventata un prublema impurtante chì afecta u rapidu sviluppu di l'ecunumia di a China.U sviluppu sanu è l'utilizazione di l'energia solare hè una decisione strategica d'energia sustenibile di i guverni in u mondu. L'illuminazione solare esterna hè stata fora di altre tecnulugia, furnisce l'illuminazione necessaria per a nostra vita di ogni ghjornu.

csdvfd

2 、 Caratteristiche di luci solari
2.1 、 Low cost: alta luminosità, bassu cunsumu d'energia, cunfigurazione di cellula solare più bassa è batteria, è costu più bassu.

2.2 Long life: U periodu di guaranzia di qualità di i moduli solari di siliciu monocristalinu o policristallinu hè di 20 anni.Dopu à 20 anni, i moduli di batterie ponu cuntinuà à esse usatu, ma a generazione di energia serà ligeramente ridutta.U LED biancu super luminosu hà una vita di serviziu di finu à 100.000 ore, è u controller intelligente hà un cunsumu d'energia statica bassu è una longa vita di serviziu.

2.3、 Affidabilità è stabilità: i moduli solari di siliciu monocristallino o policristallini sò resistenti à i tifoni, l'umidità è a radiazione ultravioletta.

dsafds

jyuj

2.4 、 Unattended: Ùn ci hè micca bisognu di persunale di gestione durante l'operazione, è u sistema di cuntrollu intelligente perfetta dà à l'utilizatori abbastanza tranquillità.

2.5 、 Alimentazione per più di 10 ore: U disignu di u sistema piglia in contu u clima piovosu lucale, è almacena l'energia elettrica media eccessiva in a batteria per assicurà chì l'utilizatore hà abbastanza energia elettrica per i ghjorni di pioggia cuntinui.

Accoppiata cù l'usu di lampi LED alimentati da u sole, ùn ci hè micca bisognu di erighje o intarrà e linee elettriche;dui ùn hà micca bisognu di energia elettrica da a reta;trè ùn hà micca bisognu di mantenimentu.Hè veramente un investimentu è un benefiziu per a vita.

xsfj

csdfsdh

3,UWorkingPrincipuluOf SLED olareLuce
Comu mostra in a figura: a luce di u sole brilla nantu à i moduli solari durante u ghjornu, cusì chì i moduli solari generanu una certa gamma di tensione DC, cunvertisce l'energia luminosa in energia elettrica, è poi trasmettenu à u controller intelligente.Dopu à a prutezzione di l'overcharge di u controller intelligente, l'energia solare L'energia elettrica trasmessa da i moduli hè mandata à a bateria di almacenamiento per u almacenamentu;di notte, i moduli solari ùn ponu micca riceve l'energia luminosa, è quandu a tensione DC di output scende à quasi zero, u controller intelligente accende automaticamente u dispusitivu di cuntrollu per furnisce l'energia elettrica à i LED per invià i LED à generà electricità.A fonte luminosa emette abbastanza luminosità per l'illuminazione;quandu hè l'alba, quandu u modulu solare riceve l'energia luminosa per generà tensione, u controller intelligente passa automaticamente à u modu di carica per travaglià.

xsdgd

4,ApplicazioneEesempi
L'applicazione di lampade LED solari hè avà maturu.I prudutti di l'illuminazione solare sviluppati includenu: luci di strada, luci di prato, luci di giardinu, luci di scatula di publicità, luci di neon, luci di paisaghji mudeli, luci di signale, luci sottumarini è luci di terra.Serie di lampade Buried è serie di illuminazione in casa, etc., a so alta luminosità, e caratteristiche low cost sò state ricunnisciute da a sucetà è i cunsumatori. Fighjemu nantu à parechji grandi luci solari esterni.

4.1 、 Luce di strada solare

I luci di strada solari sò attualmente largamente usati in strade, strade, parchi, aeroporti, parchi di ghjocu, ferrovie è cusì.

xsfd

6BDCMI96_E5[8AQUD3$GMHB

4.2 、 Luce di Giardinu Solare

In più di l'illuminazione di notte, l'illuminazione solare di u giardinu pò ancu ghjucà un rolu decorativu.

FXAI_EDS2DL1A6TLK6B{9ZK

4.3 、 Luce d'inundazione solare

Floodlight hè un tipu di "fonte di luce puntuale" chì pò illuminà uniformemente in tutte e direzzione.U so intervallu di illuminazione pò esse aghjustatu arbitrariamente è ponu ombra nantu à l'uggetti.Adupratu principalmente per illuminà tutta a scena, a scena pò esse coordinata cù parechje luci per pruduce risultati megliu.U scopu principale di l'applicazione hè u tunnel di ponte, tunnel, diversi siti sportivi, etc.

sdsdg sfds


Tempu di Postu: Aug-06-2021