Fonte di luce nascosta Sterilizzatore d'aria 40W 60W Fonte di luce Philips in l'internu

Applicazione

Ristoranti, caffè, bar, centri commerciali, scole, case, ospedali è altri lochi interni

Fmanghjàs

1) Disegnu di l'apparenza: A forma generale di u pruduttu hè una cumminazione di elementi semicirculari è rettangulari, cù linee simplici, concisi è generosi.

2) Principiu di sterilizazione: U pruduttu usa una fonte di luce ultravioletta UVC per irradiate l'aria chì scorri, chì pò inattivà i batteri, i virus è altri microorganismi in l'aria, ottenendu cusì u scopu di sterilizà è purificà l'aria.

3) Fonte di luce nascosta: A fonte di luce ultravioletta UVC travaglia in una cavità metallica "chjusa" per assicurà chì a luce ultravioletta UVC ùn sguasserà micca.U pruduttu pò travaglià per un bellu pezzu senza causà danni à e persone, animali è oggetti interni.

4) Convection attiva: Un fan hè cuncepitu à una estremità di u pruduttu per intruduce l'aria interna in a camera di sterilizazione.L'aria sterilizzata da a fonte di luce ultravioletta UVC scorri da l'outlet di l'aria superiore è scorri in a stanza, utilizendu a cunvezione attiva per circulà è purificà l'aria.

Hquantu à aduprà

Sustituzione di a fonte di luce: Svitate u pomu à u latu drittu di u pruduttu per caccià l'assemblea di a fonte di luce, sguassate a fonte di luce da u supportu di lampadina è rimpiazzà cù una nova fonte di luce, è poi accende u pomo in a direzzione inversa. compie a sostituzione di a fonte di luce.U prucessu di sustituzione ùn hà micca bisognu di strumenti è ùn hà micca bisognu di cunsiderà prublemi di cunnessione di circuitu, chì hè simplice è còmuda.

Installazione

U pruduttu hè fissatu da l'impiccatu, prima fissà a piastra appesa nantu à a superficia di l'installazione verticale, è dopu appiccà u pruduttu nantu à a piastra appesa, è u pruduttu hè fissatu è spustatu verticalmente in sopra è cuncepitu cù una struttura anti-goccia.Installazione simplice è sicura

 

Sspecificazione

Articulu AN1331UV40 AN1359UV60
Potenza nominale 40W 60W
Tensione nominale AC220V / 50Hz AC220V / 50Hz
PF ≥ 0,9 ≥ 0,9
U tempu di vita 9000 ore 9000 ore
Fonte di luce Philips TUV PL-S Philips TUV PL-L
IP IP20 IP20

Fonte di luce nascosta Sterilizzatore d'aria 40W 60W Fonte di luce Philips in l'internu


Tempu di Postu: Mar-03-2021