Luce frontale LED di bicicletta

Panoramica di u produttu

A luce frontale di a bicicletta hè una luce installata nantu à u manubriu di a bicicletta per i cavalieri per cavalcà di notte.E caratteristiche principali di i fanali di bicicletta sò una longa durata di a bateria, sia inondazioni è sparatorie à longu andà, impermeabili, senza paura di bumps, è altu indice di sicurezza.

LED-Front
LED Front 2

Dettagli di u produttu

Mudellu Lumen Batteria Casa Culore IP
AN-HQ-BKF 350 1200 mAh neru IPX5
LED Front 3

Funzioni di u produttu

1 、 Carica USB: a carica USB pò cumpatibile cù l'urdinatore o u telefuninu mobile power bank. A carica USB ùn hè micca solu efficace, ma ancu assai còmuda.

LED-Front4

2 、 Sicurezza impermeabile IPX5: Hè fattu di materiali d'alta qualità è hè stata trasfurmata sigillata.Hà un forte effettu impermeabile Sia ch'ella sia piova forte o nebbia umida.Ùn affetterà micca a vita di serviziu normale è a luminosità di a luce.

LED-Front 53 、 Piccula dimensione ma grande capacità.Portu di carica USB integratu à a parte posteriore.Chì hè chjuca in grandezza ma grande in capacità, forte in u almacenamentu di energia, è pò durà per un bellu pezzu senza teme di scappà u putere.Pudete gode di u bellissimo paisaghju di u ciclismu di notte.

4 、 Quattru mudelli ponu esse cambiati: Modellu Highlight,Model Mediumlight,Model Lowlight,Model Flashing.

Imballaggio di u produttu

Dimensioni di luce: 70x45x30mm, GW: 0.2Kg

Applicazione di u produttu

In più di aiutà i piloti à illuminate a strada notturna, a luce frontale di a bicicletta pò ancu esse usata più largamente à l'esterno.Effettu di tiru di luce di 350 lumens, pò esse usatu cum'è torcia in campeghju o fora.

LED-Front6

Tempu di pubblicazione: 21 ottobre 2021