A nova svolta di LED in u campu di l'esplorazione di l'oceanu

I circadori di l'Università di Harvard sò stati inspirati da a scola di pesci è creanu un inseme di pesci robotici sottumarini in forma di pesci chì ponu navigà in modu autònumu è truvà l'altri, è cooperà nantu à i travaglii.Questi pesci robotici bionici sò dotati di duie camere è trè luci LED blu, chì ponu sensu a direzzione è a distanza di l'altri pesci in l'ambiente.

Questi robots sò stampati in 3D in a forma di un pesciu, usendu pinne invece di eliche, camere invece di ochji, è luci LED illuminate per imite a bioluminescenza naturale, cum'è a manera chì i pesci è l'insetti mandanu signali.U pulse LED serà cambiatu è aghjustatu secondu a pusizione di ogni pesciu roboticu è a cunniscenza di i "vicini".Utilizendu i sensi simplici di a camera è u sensoru di luce frontale, l'azzioni basi di natazione è i luci LED, u pesciu roboticu urganizerà automaticamente u so propiu cumpurtamentu di natazione di gruppu è stabilisce un modu simplice di "fresatura", quandu un novu pesciu roboticu hè messu in ogni modu. angle Time, pò adattà.

Questi pesci robotici ponu ancu fà travaglii simplici inseme, cum'è truvà e cose.Quandu dà stu gruppu di pesci robotici un compitu, lasciate truvà un LED rossu in u cisterna di l'acqua, ponu cercà indipindentamente, ma quandu unu di i pesci robotici u trova, cambierà u so LED lampeggiante per ricurdà è chjamà l'altri Robot. pisci.Inoltre, sti pesci robotichi ponu avvicinà in modu sicuru à e scogliere di corallo è altre caratteristiche naturali senza disturbà a vita marina, monitorà a so salute, o cercate l'uggetti specifichi chì i so ochji di a camera ponu detect, è ponu esse in docks è navi Vaginendu sottu, inspeccionendu u scafo. pò ancu ghjucà un rolu in a ricerca è u salvamentu.

                                                    


Tempu di post: 20-Jan-2021